ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers) (Partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 2 dagen Prijs € 2295,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Planning Planning ophalen... Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden ITIL4 Strategic Leader Fast Track biedt een combinatie van zelfstudie door middel van e-learning en 4 online sessies van een halve dag (4 uur) door een ervaren trainer. Dit alles verspreid over een periode van 3 tot 4 maanden. Deze Fast Track bestaat uit de volgende modules: Digital and IT Strategy Direct, Plan & Improve Bij deze ITIL4 Strategic Leader Fast Track is iedere module een combinatie van e-learning en online begeleiding door een ervaren trainer. Dit ziet er per module als volgt uit: Je krijgt toegang tot de online leeromgeving Je bereidt je voor op de eerste klassikale bijeenkomst op basis van duidelijke instructies Tijdens de 1e sessie behandelt de trainer de theorie en koppelt deze aan de praktijk Je bestudeert de stof, maakt de opdrachten die hier bij horen en levert die in De trainer is op ieder moment beschikbaar voor extra uitleg en feedback Tijdens de 2e sessie worden de belangrijkste onderwerpen verder verdiept Je bereidt je voor op het examen en kunt hierbij altijd de trainer benaderen Je maakt het online examen Voor iedere module nemen we anderhalf tot twee maanden van begin tot eind. Na ieder examen starten we met de volgende module. Zo kun je in 3 tot 4 maanden gecertificeerd worden als ITIL4 Strategic Leader. Doelgroep Professionals die hun reis in service management voortzetten, servicemanagers, aspirant-servicemanagers. Voorkennis Om aan deze cursus deel te nemen dien je de cursus ITIL4 Foundation met succes te hebben voltooid. Persoonlijk advies? Rokus Janssen key accountmanager T. 088 542 78 88 E. r.janssen@vijfhart.nl Onderwerpen ITIL4 Direct, Plan & Improve De kernbegrippen van Direct, Plan & Improve De reikwijdte van wat er gestuurd en/of gepland moet worden, en weet hoe de belangrijkste principes en methodes van sturing en planning in die context moeten worden gebruikt De rol van Governance, Risk en Compliance (GRC) en integratie van de principes en methoden in het servicewaardesysteem De belangrijkste principes en methodes van continue verbetering De belangrijkste principes en methoden van communicatie en organisatieveranderingsmanagement voor richting, planning en verbetering De belangrijkste principes en methodes van meten en rapporteren in richting, planning en verbetering Waardestromen en -praktijken sturen, plannen en verbeteren ITIL4 Digital & IT Strategy Het gebruik van de leidende principes van ITIL bij beslissingen en activiteiten op het gebied van digitale en IT-strategie Digitale strategie kunt gebruiken om te reageren op digitale disruptie De relatie tussen de concepten van digitale en IT-strategie, het servicewaardesysteem, de servicewaardeketen en hoe deze kunnen worden gebruikt om waarde te creëren Hoe een organisatie digitale en IT-strategie gebruikt om levensvatbaar te blijven in omgevingen die worden verstoord door digitale technologie Strategische benaderingen die mogelijk worden gemaakt door digitale en informatietechnologie om klant-/marktrelevantie en operationele uitmuntendheid te bereiken De risico¿s en kansen van digitale en IT-strategie De stappen en technieken die betrokken zijn bij het definiëren en bepleiten van een digitale en IT-strategie Digitale en IT-strategie implementeren Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) ITIL4 Managing Professional Fast Track Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9