ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English)

ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English)

  • Duur

    0 dag
  • Prijs

    785,-
  • 8,9

    Reviews

    1000+ reviews
  • Planning

    Planning ophalen...
  • Lesvorm

    e-training

ITIL is the standard for IT Service Management. ITIL4 describes the actual insights in IT Service Management. Among others it integrates Lean, Agile, DevOps and Cloud Computing. ITIL4 supports faster, quality and value driven deliveries of IT services for people and throughout organizations.

The core components of the course include the course videos and the self-study guide. The course videos helps you to learn the relevant concepts through lecture videos and animations. The self-study guide is a comprehensive reading material that include the relevant concepts supported by a case study and additional examples and tips. The case study is based on a fictitious organization, Axle Car Hire and focuses on describing how and organization adopts the ITIL 4 guidance through ITIL guiding principles, service value chain, continual improvement model, and ITIL practices.

This rich learning experience is supported by additional learning tools such as pre-reading guide, post-reading guide, and a set of quick reference cards. In addition to these core components, the learning track comprises a summary podcast, sample exams, and practice questions.

This ITIL Foundation eLearning prepares you for the ITIL Foundation exam. You will receive a personal exam voucher to plan your online exam within a period of 12 months, at a time and location of your choice.

Doel

  • At the end of this course, you will be able to understand:
  • the key concepts of ITIL service management.
  • how ITIL guiding principles can help an organization to adopt and adapt ITIL service management.
  • the four dimensions of ITIL service management.
  • the purpose and components of the ITIL service value system, and activities of the service value chain, and how they interconnect.
  • the key concepts of continual improvement.
  • learn the various ITIL practices and how they contribute to value chain activities.

Doelgroep

The target group consists of Operational employees. Team leaders, Supervisors and Managers who want to develop their IT Service Management skills to the latest insights. Also, this training is suited for those who are already familiar with previous versions of ITIL.

Voorkennis

Basic familiarity with IT service delivery is beneficial but not required for the completion of this co urse.

Bijzonderheden

ITIL® is a (registered) Trade Mark of Axelos Limited. All rights reserved.

Onderwerpen

  • Introduction to ITIL 4
  • Service Management Key Concepts
  • The ITIL Guiding Principles
  • The Four Dimensions of Service Management
  • The ITIL Service Value System and Service Value Chain
  • Continual Improvement
  • The ITIL Practices
  • Transitioning from ITIL v3 to ITIL 4
  • ITIL 4 Foundation Mock Exam

Planning & Prijs

Pageloader
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Meer informatie over incompany of maatwerk
Cursus: ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English)

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.


    Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

      Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Ervaringen

        ervaringen verzameld via Logo Springtest

        Lucienne Groenendaal

        Secretarieel medewerkster

        "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

        9

        Ariana Scheepers

        "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

        10

        Eric Pos

        Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

        "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

        9
        De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

        Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

        Kunnen wij je helpen?

        Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


        Cursus: ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English)


          E-mailadres

          Telefoonnummer

          Opmerking of vraag


          Meer weten

          Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


          Cursus: ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English)

            Wij helpen je graag

            Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

            ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English)







              Onderwerpen
              Actieve filters: Wis alle filters
              Pageloader
              PRIVACY VOORWAARDEN

              Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid