ITIL4 Managing Professional Fast Track (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze Partnercursus cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: Er zijn geen gerelateerde cursussen. Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op ITIL4 Managing Professional Fast Track biedt een combinatie van zelfstudie door middel van e-learning en 8 online sessies van een halve dag (4 uur) door een ervaren trainer. Dit alles verspreid over een periode van 6 tot 8 maanden. Deze Fast Track bestaat uit de volgende modules: Create, Deliver & Support Drive Stakeholder Value High Velocity IT Direct, Plan & Improve Bij deze ITIL4 Managing Professional Fast Track is iedere module een combinatie van e-learning en online begeleiding door een ervaren trainer. Dit ziet er per module als volgt uit: Je krijgt toegang tot de online leeromgeving Je bereidt je voor op de eerste klassikale bijeenkomst op basis van duidelijke instructies Tijdens de 1e sessie behandelt de trainer de theorie en koppelt deze aan de praktijk Je bestudeert de stof, maakt de opdrachten die hier bij horen en levert die in De trainer is op ieder moment beschikbaar voor extra uitleg en feedback Tijdens de 2e sessie worden de belangrijkste onderwerpen verder verdiept Je bereidt je voor op het examen en kunt hierbij altijd de trainer benaderen Je maakt het online examen Voor iedere module nemen we anderhalf tot twee maanden van begin tot eind. Na ieder examen starten we met de volgende module. Zo kun je in 6 tot 8 maanden gecertificeerd worden als ITIL4 Managing Professional. Doelgroep Professionals die hun reis in service management voortzetten, servicemanagers, aspirant-servicemanagers. Voorkennis Je hebt de cursus ITIL®4 Foundation succesvol afgerond. Persoonlijk advies? Rokus Janssen salesmanager T. 088 542 78 88 E. r.janssen@vijfhart.nl Onderwerpen ITIL4 Create, Deliver & Support Concepten en uitdagingen in het servicewaardesysteem De shift-left-benadering Middelen te plannen en te beheren in het servicewaardesysteem Het gebruik en de waarde van informatie en technologie in het servicewaardesysteem De waardestroom gebruiken om nieuwe diensten te ontwerpen, ontwikkelen en over te zetten Relevante ITIL-praktijken die bijdragen aan een waardestroom voor een nieuwe dienst De waardestroom gebruiken om gebruikersondersteuning te bieden Hoe de relevante ITIL-praktijken bijdragen aan een waardestroom voor gebruikersondersteuning Werk en activiteiten coördineren, prioriteren en structureren om diensten te creëren, te leveren en te ondersteunen Het gebruik en de waarde van inkoopopties binnen het servicewaardesysteem ITIL4 Drive Stakeholder Value Ontwerp van klantreizen Richten op markten en belanghebbenden elaties met belanghebbenden kunt onderhouden het vormgeven van de vraag kunt en het definiëren service-aanbod Verwachtingen afstemmen en details van diensten afspreken Klanten en gebruikers on- en offboarden Samenwerken om te zorgen voor continue co-creatie van waarde Servicewaarde kunt realiseren en valideren ITIL4 High Velocity IT De concepten met betrekking tot de high velocity van de digitale onderneming, inclusief de vraag die deze stelt aan IT. De levenscyclus van digitale producten in termen van het ITIL operating model. Het belang van de ITIL guiding principles en andere fundamentele concepten voor het leveren van snelle IT. Bijdragen aan het realiseren van waarde met digitale producten. ITIL4 Direct, Plan & Improve De kernbegrippen van Direct, Plan & Improve De reikwijdte van wat er gestuurd en/of gepland moet worden, en weet hoe de belangrijkste principes en methodes van sturing en planning in die context moeten worden gebruikt De rol van Governance, Risk en Compliance (GRC) en integratie van de principes en methoden in het servicewaardesysteem De belangrijkste principes en methodes van continue verbetering De belangrijkste principes en methoden van communicatie en organisatieveranderingsmanagement voor richting, planning en verbetering De belangrijkste principes en methodes van meten en rapporteren in richting, planning en verbetering Waardestromen en -praktijken sturen, plannen en verbeteren Planning & Prijs Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9