ITIL4 Managing Professional Fast Track

ITIL4 Managing Professional Fast Track (Partnercursus)

ITIL4 Managing Professional Fast Track biedt een combinatie van zelfstudie door middel van e-learning en 8 online sessies van een halve dag (4 uur) door een ervaren trainer. Dit alles verspreid over een periode van 6 tot 8 maanden.

Deze Fast Track bestaat uit de volgende modules:

  • Create, Deliver & Support
  • Drive Stakeholder Value
  • High Velocity IT
  • Direct, Plan & Improve

Bij deze ITIL4 Managing Professional Fast Track is iedere module een combinatie van e-learning en online begeleiding door een ervaren trainer. Dit ziet er per module als volgt uit:

  • Je krijgt toegang tot de online leeromgeving
  • Je bereidt je voor op de eerste klassikale bijeenkomst op basis van duidelijke instructies
  • Tijdens de 1e sessie behandelt de trainer de theorie en koppelt deze aan de praktijk
  • Je bestudeert de stof, maakt de opdrachten die hier bij horen en levert die in
  • De trainer is op ieder moment beschikbaar voor extra uitleg en feedback
  • Tijdens de 2e sessie worden de belangrijkste onderwerpen verder verdiept
  • Je bereidt je voor op het examen en kunt hierbij altijd de trainer benaderen
  • Je maakt het online examen

Voor iedere module nemen we anderhalf tot twee maanden van begin tot eind. Na ieder examen starten we met de volgende module. Zo kun je in 6 tot 8 maanden gecertificeerd worden als ITIL4 Managing Professional.

Doelgroep

Professionals die hun reis in service management voortzetten, servicemanagers, aspirant-servicemanagers.

Voorkennis

Je hebt de cursus ITIL®4 Foundation succesvol afgerond.

Onderwerpen

  • ITIL4 Create, Deliver & Support
    • Concepten en uitdagingen in het servicewaardesysteem
    • De shift-left-benadering
    • Middelen te plannen en te beheren in het servicewaardesysteem
    • Het gebruik en de waarde van informatie en technologie in het servicewaardesysteem
    • De waardestroom gebruiken om nieuwe diensten te ontwerpen, ontwikkelen en over te zetten
    • Relevante ITIL-praktijken die bijdragen aan een waardestroom voor een nieuwe dienst
    • De waardestroom gebruiken om gebruikersondersteuning te bieden
    • Hoe de relevante ITIL-praktijken bijdragen aan een waardestroom voor gebruikersondersteuning
    • Werk en activiteiten coördineren, prioriteren en structureren om diensten te creëren, te leveren en te ondersteunen
    • Het gebruik en de waarde van inkoopopties binnen het servicewaardesysteem
  • ITIL4 Drive Stakeholder Value
    • Ontwerp van klantreizen
    • Richten op markten en belanghebbenden
    • elaties met belanghebbenden kunt onderhouden
    • het vormgeven van de vraag kunt en het definiëren service-aanbod
    • Verwachtingen afstemmen en details van diensten afspreken
    • Klanten en gebruikers on- en offboarden
    • Samenwerken om te zorgen voor continue co-creatie van waarde
    • Servicewaarde kunt realiseren en valideren
  • ITIL4 High Velocity IT
    • De concepten met betrekking tot de high velocity van de digitale onderneming, inclusief de vraag die deze stelt aan IT.
    • De levenscyclus van digitale producten in termen van het ITIL operating model.
    • Het belang van de ITIL guiding principles en andere fundamentele concepten voor het leveren van snelle IT.
    • Bijdragen aan het realiseren van waarde met digitale producten.
  • ITIL4 Direct, Plan & Improve
    • De kernbegrippen van Direct, Plan & Improve
    • De reikwijdte van wat er gestuurd en/of gepland moet worden, en weet hoe de belangrijkste principes en methodes van sturing en planning in die context moeten worden gebruikt
    • De rol van Governance, Risk en Compliance (GRC) en integratie van de principes en methoden in het servicewaardesysteem
    • De belangrijkste principes en methodes van continue verbetering
    • De belangrijkste principes en methoden van communicatie en organisatieveranderingsmanagement voor richting, planning en verbetering
    • De belangrijkste principes en methodes van meten en rapporteren in richting, planning en verbetering
    • Waardestromen en -praktijken sturen, plannen en verbeteren

Planning & Prijs

Pageloader
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Meer informatie over incompany of maatwerk
Cursus: ITIL4 Managing Professional Fast Track

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.


    Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

      Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Ervaringen

        ervaringen verzameld via Logo Springtest

        Lucienne Groenendaal

        Secretarieel medewerkster

        "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

        9

        Ariana Scheepers

        "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

        10

        Eric Pos

        Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

        "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

        9
        De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

        Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

        Kunnen wij je helpen?

        Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


        Cursus: ITIL4 Managing Professional Fast Track


          E-mailadres

          Telefoonnummer

          Opmerking of vraag


          Meer weten

          Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


          Cursus: ITIL4 Managing Professional Fast Track

            Wij helpen je graag

            Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

            ITIL4 Managing Professional Fast Track







              Onderwerpen
              Actieve filters: Wis alle filters
              Pageloader
              PRIVACY VOORWAARDEN

              Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid