ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers)

ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers) (Partnercursus)

ITIL4 Strategic Leader Fast Track biedt een combinatie van zelfstudie door middel van e-learning en 4 online sessies van een halve dag (4 uur) door een ervaren trainer. Dit alles verspreid over een periode van 3 tot 4 maanden.

Deze Fast Track bestaat uit de volgende modules:

  • Digital and IT Strategy
  • Direct, Plan & Improve

Bij deze ITIL4 Strategic Leader Fast Track is iedere module een combinatie van e-learning en online begeleiding door een ervaren trainer. Dit ziet er per module als volgt uit:

  • Je krijgt toegang tot de online leeromgeving
  • Je bereidt je voor op de eerste klassikale bijeenkomst op basis van duidelijke instructies
  • Tijdens de 1e sessie behandelt de trainer de theorie en koppelt deze aan de praktijk
  • Je bestudeert de stof, maakt de opdrachten die hier bij horen en levert die in
  • De trainer is op ieder moment beschikbaar voor extra uitleg en feedback
  • Tijdens de 2e sessie worden de belangrijkste onderwerpen verder verdiept
  • Je bereidt je voor op het examen en kunt hierbij altijd de trainer benaderen
  • Je maakt het online examen

Voor iedere module nemen we anderhalf tot twee maanden van begin tot eind. Na ieder examen starten we met de volgende module. Zo kun je in 3 tot 4 maanden gecertificeerd worden als ITIL4 Strategic Leader.

Doelgroep

Professionals die hun reis in service management voortzetten, servicemanagers, aspirant-servicemanagers.

Voorkennis

Om aan deze cursus deel te nemen dien je de cursus ITIL4 Foundation met succes te hebben voltooid.

Onderwerpen

  • ITIL4 Direct, Plan & Improve
    • De kernbegrippen van Direct, Plan & Improve
    • De reikwijdte van wat er gestuurd en/of gepland moet worden, en weet hoe de belangrijkste principes en methodes van sturing en planning in die context moeten worden gebruikt
    • De rol van Governance, Risk en Compliance (GRC) en integratie van de principes en methoden in het servicewaardesysteem
    • De belangrijkste principes en methodes van continue verbetering
    • De belangrijkste principes en methoden van communicatie en organisatieveranderingsmanagement voor richting, planning en verbetering
    • De belangrijkste principes en methodes van meten en rapporteren in richting, planning en verbetering
    • Waardestromen en -praktijken sturen, plannen en verbeteren
  • ITIL4 Digital & IT Strategy
    • Het gebruik van de leidende principes van ITIL bij beslissingen en activiteiten op het gebied van digitale en IT-strategie
    • Digitale strategie kunt gebruiken om te reageren op digitale disruptie
    • De relatie tussen de concepten van digitale en IT-strategie, het servicewaardesysteem, de servicewaardeketen en hoe deze kunnen worden gebruikt om waarde te creëren
    • Hoe een organisatie digitale en IT-strategie gebruikt om levensvatbaar te blijven in omgevingen die worden verstoord door digitale technologie
    • Strategische benaderingen die mogelijk worden gemaakt door digitale en informatietechnologie om klant-/marktrelevantie en operationele uitmuntendheid te bereiken
    • De risico¿s en kansen van digitale en IT-strategie
    • De stappen en technieken die betrokken zijn bij het definiëren en bepleiten van een digitale en IT-strategie
    • Digitale en IT-strategie implementeren

Planning & Prijs

Ervaringen

ervaringen verzameld via Logo Springtest

Lucienne Groenendaal

Secretarieel medewerkster

"Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

9

Ariana Scheepers

"De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

10

Eric Pos

Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

"Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

9
De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

Kunnen wij je helpen?

Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


Cursus: ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers)


    E-mailadres

    Telefoonnummer

    Opmerking of vraag


    Meer weten

    Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


    Cursus: ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers)

      Wij helpen je graag

      Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

      ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers)







        Onderwerpen
        Actieve filters: Wis alle filters
        Pageloader
        PRIVACY VOORWAARDEN

        Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid