Cisco Unified Customer Voice Portal Implementation v8.0

Cisco Unified Customer Voice Portal Implementation v8.0 (Partnercursus)

This course defines the tasks necessary for the Operation, Administration, Management and Provisioning of Cisco Unified Customer Voice Portal as it is installed in a comprehensive Cisco Unified Intelligent Contact Management Enterprise environment.

Doel

  • Explain the components, function and call flow of a Cisco Unified CVP solution when deployed in either a standalone or comprehensive model.
  • Group,summarize and complete the steps necessary to configure a functional Cisco Unified CVP comprehensive deployment model with Cisco Unified ICM Enterprise.
  • Demonstrate the use of the six Cisco Unified ICM Enterprise micro-applications available to support caller interaction with Cisco Unified CVP.
  • Install and configure the Cisco Unified CVP VXML Solution for CiscoUnified CVP.
  • Execute all the steps required to configure a Cisco Unified CVP environment to provide historical data and configure and use the diagnostic features and tools to ensure end-to-end serviceability
  • Architect a Cisco Unified CVP solution that is designed for failover protection and high availability. Use the recommended troubleshooting techniques to isolate and correct system failures

Doelgroep

This course will be beneficial for Individuals with telephony or data networking background who are familiar with network infrastructure and IP Communication components upon which Cisco Unified CVP will be implemented.

Voorkennis

CCNA
CVOICE
CIPT1
ICMPT1
ICMPT2
IPCC Enterprise

Onderwerpen

Labs
Events Log Files and Reporting
Cisco Unified CVP VoiceXML Solution
Cisco Unified ICM Enterprise Scripting to Support Cisco Unified CVP
Cisco Unified CVP Comprehensive
Cisco Unified CVP Technical Overview

  • Cisco Unified CVP Overview
  • Components, Capabilities and Licensing
  • Deployment Models and Call Flow
  • Management and Reporting
  • Cisco Unified CVP Comprehensive Overview
  • Cisco Unified CVP Software Installation and Configuration
  • Cisco IOS Voice Browser Configuration for Cisco Unified CVP
  • Cisco Unified ICM Enterprise Configuration for Unified CVP
  • Cisco Unified Communications Manager Configuration for Cisco Unified CVP
  • Scripting Overview
  • Cisco Unified ICM Enterprise Scripting Micro-Applications
  • Advanced Speech
  • Advanced Cisco Unified ICM Enterprise Scripting Micro-Applications
  • Subsequent Transfers and Queuing Calls
  • VoiceXML Overview
  • VoiceXML Installation and Configuration
  • Cisco Unified CVP Reporting
  • Events and Log Files
  • Filover, Diagnostics and Troubleshooting
  • Failover and High Availability
  • Troubleshooting
  • Lab 1-1: – Lab 1-3: Familarisation with Cisco Unified CVP
  • Lab 2-1: – Lab 2-2: Cisco Unified CVP Comprehensive Part 1
  • Lab 2-3: – Lab 2-4: Cisco Unified CVP Comprehensive Part2
  • Lab 3-1: – Lab 3-4: Cisco Unified ICM Enterprise Scripting for Cisco Unified CVP
  • Lab 4-1: – Lab 4-3: Voice XML Solution for Cisco Unified CVP
  • Lab 5-1: Reporting Database and Backup
  • Lab 6-1: Troubleshooting Cisco Unified CVP

Planning & Prijs

Ervaringen

ervaringen verzameld via Logo Springtest

Lucienne Groenendaal

Secretarieel medewerkster

"Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

9

Ariana Scheepers

"De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

10

Eric Pos

Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

"Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

9
De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

Kunnen wij je helpen?

Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


Cursus: Cisco Unified Customer Voice Portal Implementation v8.0


    E-mailadres

    Telefoonnummer

    Opmerking of vraag


    Meer weten

    Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


    Cursus: Cisco Unified Customer Voice Portal Implementation v8.0

      Wij helpen je graag

      Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

      Cisco Unified Customer Voice Portal Implementation v8.0







        Onderwerpen
        Actieve filters: Wis alle filters
        Pageloader
        PRIVACY VOORWAARDEN

        Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid