Weerbaarheid en omgaan met grensoverschrijdend gedrag (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 1 dag Prijs € 695,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Ulvenhout Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Werk jij met veeleisende of emotionele klanten? Dan is deze praktijkgerichte weerbaarheidstraining precies wat je nodig hebt. Je leert effectief omgaan met grensoverschrijdend gedrag, agressie en lastige situaties in klantcontact. Door professionele de-escalatietechnieken toe te passen vergroot je je zelfvertrouwen in gespannen werksituaties. Tijdens de cursus krijg je concrete handvatten aangereikt om professioneel en doelgericht te reageren wanneer klanten emotioneel of verbaal agressief worden. Je leert hoe je verschillende vormen van grensoverschrijdend gedrag herkent, hoe je signalen op tijd oppikt én hoe je op een passende manier kunt ingrijpen. We werken met bewezen technieken op het gebied van de-escalatie, communicatie en zelfcontrole. Je oefent met herkenbare praktijksituaties en ontwikkelt de vaardigheden om – zelfstandig of samen met collegas – kalm en krachtig op te treden in moeilijke klantgesprekken. Doel Na het volgen van deze praktijkgerichte weerbaarheidstraining beschik je over concrete handvatten om effectief en professioneel om te gaan met grensoverschrijdend gedrag in klantcontact. Doelgroep Iedereen in de publieke sector en (zakelijke) dienstverlening die in hun werk te maken hebben met uitdagende of emotioneel beladen contactmomenten. Voorkennis Er is geen voorkennis nodig. Bijzonderheden Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. Coach+Result. Persoonlijk advies? Adnan Nekic accountmanager T. 026 - 791 10 67 E. a.nekic@vijfhart.nl Onderwerpen Herkennen van de verschillende vormen van lastig gedrag, frustratie en agressie. Het inzetten van de juiste gesprekstechniek per vorm om escalaties te voorkomen. Beleefd en consequent grenzen stellen zonder de relatie te schaden. Duidelijke en respectvol “nee” zeggen en daarbij passende alternatieven aanreiken die escalatie helpen voorkomen. Zorgen voor meer impact door houding en stem bewust in te zetten. Herkennen wanneer je hulp in moet schakelen en hoe je collega’s ondersteunt. Meer (zelf)vertrouwen bij lastige klantcontact. Professioneel en kalm reageren in gespannen situaties. Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: Weerbaarheid en omgaan met grensoverschrijdend gedrag Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. Fout: Contact formulier niet gevonden. Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Coach + ResultSoft Skills Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9