Klant- en verkoopgericht telefoneren

Klant- en verkoopgericht telefoneren (Partnercursus)

  • Duur

    1 dag
  • Prijs

    695,-
  • 8,9

    Reviews

    1000+ reviews
  • Locatie

    Ulvenhout
  • Planning

    Planning ophalen...
  • Lesvorm

    klassikaal

Degenen die inkomende telefoongesprekken aannemen zijn het visitekaartje van de organisatie. Ook hier geldt, je krijgt maar één kans voor de eerste indruk! Kom jij professioneel en klantgericht over? Ga jij altijd voor first-time-fix en zorg jij hiermee voor een excellente klantbeleving? Speel je proactief in op commerciële signalen? Met de cursus verkoop- en klantgericht telefoneren haal jij maximaal rendement uit jouw telefonische servicegesprekken. Hierin ligt de focus op vaardigheden die jij direct kunt toepassen in jouw dagelijkse praktijk en de kwaliteit van jouw gesprekken meteen verbetert.

Doel

  • Na de cursus verkoop- en klantgericht telefoneren maak je een professionele en representatieve indruk op klanten doordat je de juiste telefoon etiquette gebruikt. Op een efficiënte manier achterhaal jij de klantbehoefte en je speelt in op commerciële kansen door middel van cross-sell. Je past verschillende verkooptechnieken toe om snel het gewenste resultaat te behalen en je gaat op de juiste manier om met bezwaren van klanten.

Doelgroep

Voor iedere professional die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter.

Bijzonderheden

  • Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. Coach+Result.

Onderwerpen

  • Efficiënter kunnen werken door het leiden en sturen van het gesprek
  • Uniformiteit en representativiteit uitstralen door het toepassen van telefoonetiquette
  • Een telefoongesprek opbouwen volgens een gesprekstructuur
  • Behoeften inventariseren: vragen en doorvragen
  • Actief en doelgericht luisteren
  • Commerciële signalen herkennen en benutten
  • Vooroordelen en belemmeringen ten aanzien van cross-selling wegnemen
  • Structuur aanbrengen in cross-selling
  • Verkooptechnieken inzetten om resultaat te boeken
  • Bezwaren ombuigen: van een ¿nee¿ een ¿ja¿ maken
  • Aanpassen aan de gesprekspartner door te spiegelen
  • Relaties aan je binden
  • Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen
  • Een telefoongesprek opbouwen volgens een gespreksstructuur

Planning & Prijs

Pageloader
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Meer informatie over incompany of maatwerk
Cursus: Klant- en verkoopgericht telefoneren

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.


    Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

      Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Ervaringen

        ervaringen verzameld via Logo Springtest

        Lucienne Groenendaal

        Secretarieel medewerkster

        "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

        9

        Ariana Scheepers

        "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

        10

        Eric Pos

        Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

        "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

        9
        De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

        Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

        Kunnen wij je helpen?

        Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


        Cursus: Klant- en verkoopgericht telefoneren


          E-mailadres

          Telefoonnummer

          Opmerking of vraag


          Meer weten

          Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


          Cursus: Klant- en verkoopgericht telefoneren

            Wij helpen je graag

            Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

            Klant- en verkoopgericht telefoneren







              Onderwerpen
              Actieve filters: Wis alle filters
              Pageloader
              PRIVACY VOORWAARDEN

              Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid