Klant- en servicegericht telefoneren (Partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 1 dag Prijs € 695,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Planning Planning ophalen... Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Als jij de telefoon aanneemt, ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en relaties. Jij hebt dan ook een groot aandeel in hoe klanten de service beleven. Hoe verlopen jouw inkomende telefoongesprekken? Doe jij er alles aan om klanten zo goed mogelijk te helpen en streef je daarbij first-time-fix? Verbind je op de juiste manier door en hoe ga je om met klachten en irritaties? Met deze cursus ontwikkel je jouw communicatieve vaardigheden en verbeter je de kwaliteit van jouw klantcontact! Doel Het is de toon die het liedje maakt! Jij maakt direct een goede indruk bij het aannemen van de telefoon. Je bent enthousiast, hanteert de juiste telefoonetiquette en spiegelt je goed aan de klant. Hierdoor ben je een prettige gesprekspartner voor ieder klanttype. Jij brengt structuur aan in je gesprekken, hierdoor verlopen ze efficiënt en behaal je snel het gewenste resultaat. Ook ga je op de juiste manier om met irritaties en ongenoegen van klanten. Doelgroep Voor iedere professional die inkomende telefoongesprekken voert met een dienstverlenend karakter. Bijzonderheden Deze cursus wordt verzorgd i.s.m. Coach+Result. Persoonlijk advies? Dejan de Gooijer accountmanager T. 026 - 791 10 65 E. d.degooijer@vijfhart.nl Onderwerpen Het belang van een goede voorbereiding Efficiënter werken door het leiden en sturen van het gesprek Een telefoongesprek gestructureerd opbouwen Uniformiteit en representativiteit uitstralen door het toepassen van telefoonetiquette Een klantgerichte houding aan de telefoon: bewustwording van de juiste, behulpzame instelling Maximaal effect bereiken met goed stemgebruik Klant- en servicegericht woordgebruik hanteren Een goede sfeer creëren en de juiste ¿toon¿ zetten door spiegelgedrag De juiste vragen stellen op het juiste moment Actief en doelgericht luisteren Omgaan met verschillende klanttypen Professioneel omgaan met irritatie en ongenoegen Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: Klant- en servicegericht telefoneren Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Acquisitie en relatiebeheer Assertief en effectief communiceren Digitale Transformatie: Strategie en Innovatie Effectief coachen en begeleiden Impactvol presenteren Klant- en verkoopgericht telefoneren Leidinggeven aan een Team Persoonlijk leiderschap Persoonlijke Drijfveren Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Coach + ResultSoft Skills Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9