ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 3 dagen Prijs € 1595,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Oud Ade Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Hoe zorg je ervoor dat incidenten, verzoeken en storingen snel en effectief worden afgehandeld, terwijl je de kwaliteit van dienstverlening bewaakt? Veel organisaties hebben moeite om de juiste balans te vinden tussen monitoring, ondersteuning en het tijdig leveren van serviceaanvragen. Deze 3-daagse cursus ITIL 4 Monitor, Support & Fulfil helpt je om meer grip te krijgen op deze processen. Je leert hoe je vijf belangrijke ITIL-praktijken – Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring & Event Management en Problem Management – op elkaar afstemt. Of je nu service manager, service desk medewerker, operations manager of teamlead bent: je ontdekt hoe jouw rol bijdraagt aan snellere incidentoplossing, betere monitoring en een hogere klanttevredenheid. Je volgt deze cursus met praktijkgerichte opdrachten, ervaren trainers en een directe voorbereiding op het officiële examen, dat je op de laatste dag aflegt. Doel Na deze cursus: Begrijp je de kernconcepten, doelen en succesfactoren van de vijf practices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring & Event Management en Problem Management. Weet je hoe je deze practices toepast binnen de waardestromen voor incidentoplossing en verzoekafhandeling. Kun je processen, rollen en verantwoordelijkheden helder positioneren binnen jouw organisatie. Ben je in staat om informatie en technologie (zoals monitoringtools en automatisering) effectief in te zetten ter ondersteuning van deze practices. Weet je hoe partners en leveranciers bijdragen aan de practices en hoe je deze samenwerking optimaliseert. Doelgroep Deze cursus is bedoeld voor IT-professionals die betrokken zijn bij monitoring, ondersteuning en het afhandelen van verzoeken. Denk hierbij aan service managers, service desk medewerkers, IT-operations managers, teamleads en iedereen die werkt aan het verbeteren van serviceprocessen en de continuïteit van IT-diensten. Voorkennis Je hebt de ITIL4 Foundation-certificering. Bijzonderheden The ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) course is provided by Suerte Academy, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved. Persoonlijk advies? Adnan Nekic accountmanager T. 026 - 791 10 67 E. a.nekic@vijfhart.nl Onderwerpen 1. Incident Management (INM) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice The role of partners and suppliers in the practice The recommendations for the practice success 2. Service Desk (SD) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice ?he role of partners and suppliers in the practice ?ow the ITIL capability model can be used to develop the practice The recommendations for the practice success 3. Service Request Management (SRM) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice The role of partners and suppliers in the practice How the ITIL capability model can be used to develop the practice The recommendations for the practice success 4. Monitoring and Event Management (MEM) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice The role of partners and suppliers in the practice How the ITIL capability model can be used to develop the practice The recommendations for practice success 5. Problem Management (PRM) The key concepts of the practice The processes of the practice The roles and competences of the practice How information and technology support and enable the practice The role of partners and suppliers in the practice How the ITIL capability model can be used to develop the practice The recommendations for the practice success 6. Monitor, Support, and Fulfil Understand the processes and value streams of the Monitor, Support, and Fulfil practices How information and technology support and enable the practices Recommendations for the Monitor, Support, and Fulfil practices success Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: ITIL Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9