ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)

ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) (partnercursus)

  • Duur

    3 dagen
  • Prijs

    1595,-
  • 8,9

    Reviews

    1000+ reviews
  • Locatie

    Oud Ade
  • Planning

    Planning ophalen...
  • Lesvorm

    klassikaal

Hoe zorg je ervoor dat incidenten, verzoeken en storingen snel en effectief worden afgehandeld, terwijl je de kwaliteit van dienstverlening bewaakt? Veel organisaties hebben moeite om de juiste balans te vinden tussen monitoring, ondersteuning en het tijdig leveren van serviceaanvragen.

Deze 3-daagse cursus ITIL 4 Monitor, Support & Fulfil helpt je om meer grip te krijgen op deze processen. Je leert hoe je vijf belangrijke ITIL-praktijken – Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring & Event Management en Problem Management – op elkaar afstemt. Of je nu service manager, service desk medewerker, operations manager of teamlead bent: je ontdekt hoe jouw rol bijdraagt aan snellere incidentoplossing, betere monitoring en een hogere klanttevredenheid.

Je volgt deze cursus met praktijkgerichte opdrachten, ervaren trainers en een directe voorbereiding op het officiële examen, dat je op de laatste dag aflegt.

Doel

  • Na deze cursus:
  • Begrijp je de kernconcepten, doelen en succesfactoren van de vijf practices: Incident Management, Service Desk, Service Request Management, Monitoring & Event Management en Problem Management.
  • Weet je hoe je deze practices toepast binnen de waardestromen voor incidentoplossing en verzoekafhandeling.
  • Kun je processen, rollen en verantwoordelijkheden helder positioneren binnen jouw organisatie.
  • Ben je in staat om informatie en technologie (zoals monitoringtools en automatisering) effectief in te zetten ter ondersteuning van deze practices.
  • Weet je hoe partners en leveranciers bijdragen aan de practices en hoe je deze samenwerking optimaliseert.

Doelgroep

Deze cursus is bedoeld voor IT-professionals die betrokken zijn bij monitoring, ondersteuning en het afhandelen van verzoeken. Denk hierbij aan service managers, service desk medewerkers, IT-operations managers, teamleads en iedereen die werkt aan het verbeteren van serviceprocessen en de continuïteit van IT-diensten.

Voorkennis

Je hebt de ITIL4 Foundation-certificering.

Bijzonderheden

The ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) course is provided by Suerte Academy, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Onderwerpen

  • 1. Incident Management (INM)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • The role of partners and suppliers in the practice
    • The recommendations for the practice success 
  • 2. Service Desk (SD)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • ?he role of partners and suppliers in the practice
    • ?ow the ITIL capability model can be used to develop the practice
    • The recommendations for the practice success
  • 3. Service Request Management (SRM)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • The role of partners and suppliers in the practice
    • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
    • The recommendations for the practice success
  • 4. Monitoring and Event Management (MEM)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • The role of partners and suppliers in the practice
    • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
    • The recommendations for practice success
  • 5. Problem Management (PRM)
    • The key concepts of the practice
    • The processes of the practice
    • The roles and competences of the practice
    • How information and technology support and enable the practice
    • The role of partners and suppliers in the practice
    • How the ITIL capability model can be used to develop the practice
    • The recommendations for the practice success
  • 6. Monitor, Support, and Fulfil
    • Understand the processes and value streams of the Monitor, Support, and Fulfil practices
    • How information and technology support and enable the practices
    • Recommendations for the Monitor, Support, and Fulfil practices success

Planning & Prijs

Pageloader
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Meer informatie over incompany of maatwerk
Cursus: ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.


    Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

      Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Gerelateerde cursussen

        Er zijn geen gerelateerde cursussen.

        Ervaringen

        ervaringen verzameld via Logo Springtest

        Lucienne Groenendaal

        Secretarieel medewerkster

        "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

        9

        Ariana Scheepers

        "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

        10

        Eric Pos

        Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

        "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

        9
        Tags:
        De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

        Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

        Kunnen wij je helpen?

        Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


        Cursus: ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)


          E-mailadres

          Telefoonnummer

          Opmerking of vraag


          Meer weten

          Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


          Cursus: ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)

            Wij helpen je graag

            Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

            ITIL®4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen)







              Onderwerpen
              Actieve filters: Wis alle filters
              Pageloader
              PRIVACY VOORWAARDEN

              Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid