ITIL Service Lifecycle: Service Operation incl examen (Partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze Partnercursus cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: De cursus ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) De cursus De cursus ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) De cursus ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) De cursus ITIL4 Managing Professional Fast Track De cursus ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers) Vervolgcursussen De cursus ITIL® Capability: Planning, Protection and Optimization De cursus ITIL® Service Lifecycle: Service Transition De cursus ITIL Service Lifecycle: Continual Service Improvement De cursus ITIL Capability: Service Offerings and Agreements De cursus ITIL Capability: Operational Support and Analysis Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op Deze cursus zal ingaan op de algemene concepten, processen, strategieen en methoden die in verband staan met de Service Operation fase van de Service Lifecycle. U zult zich richten op het doel van Service Operation, de uitgangspunten, processen, activiteiten, functies, technologie en de uitvoering. De cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL “best practices”. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen. De belangrijkste proces-aandachtsgebieden van deze cursus zijn: Incident Management Problem Management Request Fulfillment en Access Management De belangrijkste functie-aandachtsgebieden van deze cursus zijn: Service Desk Technical Management IT Operations Management Application Management Doel In deze cursus zal een cursist de volgende dingen leren: Het belang van Service Management en het doel, de uitgangspunten en de principes van Service Operation. De samenwerking tussen de Service Operation processen en de Service Lifecycle processen. De subprocessen, activiteiten, methodes en functies die gebruikt worden in elk van de Service Operation processen. De rollen en verantwoordelijkheden binnen Service Operation en de activiteiten en functies waarmee operational excellence kan worden bereikt. Het bepalen van de Service Operation performance. De technologie en implementatie-eisen die Service Operation processen ondersteunen. De uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s van Service Operation. Doelgroep IT-personeel op het gebied van operations, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL best practices. Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL processen binnen de, of in combinatie met, IT. Voorkennis ITIL Foundation certificatie (ILFN)Minimaal twee jaar relevante werkervaring Persoonlijk advies? Lucas Ditvoorst key accountmanager T. 088 542 78 53 E. l.ditvoorst@vijfhart.nl Onderwerpen 1. Introductie 2. Service Operation principes 3. Service Operation processen 4. Veelvoorkomende Service Operation activiteiten 5. Organizing Service Operation 6. Het bepalen van de juiste technologie 7.De implementatie 8. Uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s Planning & Prijs Gerelateerde cursussen ITIL®4 Foundation (met examenvoucher) ITIL®4 Foundation (with exam voucher) (English) ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher) (English) Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) ITIL4 Managing Professional Fast Track ITIL4 Strategic Leader Fast Track (met examen vouchers) Vervolgcursussen ITIL® Capability: Planning, Protection and Optimization ITIL® Service Lifecycle: Service Transition ITIL Service Lifecycle: Continual Service Improvement ITIL Capability: Service Offerings and Agreements ITIL Capability: Operational Support and Analysis Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9