ITIL® Capability: Operational Support and Analysis incl. examen (Partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze Partnercursus cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: De cursus De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) De cursus Certified Datacenter Specialist – CDCS® (exam incl.) (English) Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op Deze cursus dompelt je onder in de praktische aspecten vande ITIL Service Lifecycle en de processen die samenhangen met de Operational Support en Analyse van de diensten & dienstverlening. De nadruk van deze cursus ligt in eerste instantie op het operationele niveau van procesactiviteiten en ondersteunende methoden. Daarnaast ligt de focus op de verschillende benaderingen om deze processen uit te voeren in een praktische, hands-on leeromgeving. Deze cursus maakt gebruik van een boeiende, op case study-gebaseerde, aanpak voor het leren van de kerndisciplines van de ITIL best practices. Ook wordt er gezorgd dat u voldoende kennis en vaardigheden opdoet om te slagen voor het bijbehorende examen. De belangrijkste proces- en functieaandachtsgebieden van deze cursus zijn onder meer: Event Management Process; Incident Management Process; Demand Fulfillment Process; Problem Management Process; Access Management Process; Service Desk, Technical Management; IT Operations Management; Application Management Na afloop van de cursus wordt op de laatste dag aansluitend het officiële APMG examen afgenomen. De prijs van het examen is inbegrepen in de cursusprijs. Na het behalen van het examen ontvangt u het certificaat digitaal. Doel Het belang van Service Management en het doel, de uitgangspunten en de principes van Operational Support and Analysis. Het belang van Operational Support and Analysis tijdens het verlenen van diensten De interactie tussen de Operational Support and Analysis processen en de Service Lifecycle processen. De subprocessen, activiteiten, methodes en functies die gebruikt worden in elk van de Operational Support and Analysis processen. De rollen en verantwoordelijkheden binnen Operational Support and Analysis en de activiteiten en functies waarmee operational excellence kan worden bereikt. Het bepalen van de Operational Support and Analysis performance. Het belang van IT Security en de bijdrage hiervan aanITIL Operational Support and Analysis De implementatie-eisen die Operational Support and Analysis processen ondersteunen. De uitdagingen, kritische succes factoren en risico’s van Operational Support and Analysis. Doelgroep IT-personeel op het gebied van activiteiten, management en techniek, dat meer informatie nodig heeft over ITIL best practices. Iedereen die verantwoordelijk is voor het managen, implementeren of consulten van ITIL processen binnen de, of in combinatie met, IT. Voorkennis Twee tot vier jaar relevante werkervaring Persoonlijk advies? Jan Struik senior accountmanager T. 088 542 78 57 E. j.struik@vijfhart.nl Onderwerpen 1. Introduction and Service Management as a Practice 2. Event Management 3. Incident Management 4. Request Fulfillment 5. Problem Management 6. Access Management 7. Service Desk 8. Functions 9. Technology and Implementation Considerations Planning & Prijs Gerelateerde cursussen Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) Certified Datacenter Specialist – CDCS® (exam incl.) (English) Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9