Training Uitgelicht: Effectief communiceren voor IT’ers

“De betekenis van je communicatie is de respons die je krijgt van de ander.” Als jij beter leert begrijpen wat de ander hoort, dan geef je jezelf de mogelijkheid om daar de juiste woorden bij te kiezen. Maar communicatie is zoveel meer dan woorden alleen. Om echt effectief te communiceren, zul je dus ook alle aspecten van communiceren moeten begrijpen en op het juiste moment moeten inzetten.

De training ‘Effectief communiceren voor IT’ers’ maakt je bewust van je eigen communicatiestijl en je leert alle aspecten van communiceren. Vind jij het bijvoorbeeld moeilijk om anderen aan te spreken op hun gedrag? Of duren jouw vergaderingen langer dan gepland? Dan is deze training iets voor jou.

Ben je benieuwd hoe jij jouw gespreksvaardigheden kunt verbeteren? Kijk dan op de trainingspagina van ‘Effectief communiceren voor IT’ers’ en meld je aan.

 


 

Wil je nog meer te weten komen over Soft Skills?
Neem dan eens een kijkje op onze speciale themapagina. Hier vind je alle trainingen, interessante nieuwsartikelen en handige downloads.

Onderwerpen
Actieve filters: Wis alle filters
Pageloader
PRIVACY VOORWAARDEN

Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid