ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (met examen) (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 3 dagen Prijs € 1595,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Oud Ade Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Hoe zorg je ervoor dat klanten, gebruikers, partners en leveranciers zich écht betrokken voelen bij jouw IT-diensten? Het afstemmen van verwachtingen, leveren van waarde en opbouwen van langdurige relaties is voor veel organisaties een uitdaging. De driedaagse cursus ITIL 4 Drive Stakeholder Value van Vijfhart (i.s.m. onze partner) helpt je om die betrokkenheid structureel te verbeteren. Je leert klantreizen ontwerpen en optimaliseren, stakeholders identificeren en analyseren, en effectieve samenwerking opzetten. Van onboarding tot offboarding en van serviceafspraken tot feedbackmomenten: je ontdekt hoe je elk contactmoment benut om waarde te creëren, vertrouwen te versterken en verwachtingen helder te managen. De cursus is praktijkgericht en bereid je voor op het officiële examen, dat je op de laatste dag aflegt. Je gaat aan de slag met realistische opdrachten en ontwikkelt vaardigheden om vraag en aanbod beter op elkaar af te stemmen, servicedetails vast te leggen, gebruikers professioneel te begeleiden en de toegevoegde waarde van je dienstverlening continu te meten en te verbeteren. Doel Na de cursus kun je klantbehoeften en serviceaanbod effectief op elkaar afstemmen, sterke relaties onderhouden en de servicekwaliteit continu verbeteren. Doelgroep Voor iedereen die actief is in klant- of gebruikerscontact, service level management, business relationship management of supplier management. Daarnaast ook voor iedereen die betrokken is bij de levering van diensten en het managen van klant- of partnerrelaties. Voorkennis De volgende voorkennis is vereist: ITIL®4 Foundation-certificaat.Het cursusmateriaal is in het Engels. Een goede beheersing van de Engelse taal is vereist. Bijzonderheden The ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (met examen) course is provided by Suerte Academy, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved. Deze cursus is ook beschikbaar als e-learning: ITIL4® Specialist: Drive Stakeholder Value - e-learning (met examenvoucher). Persoonlijk advies? Fabian Klostermann accountmanager T. 026 - 791 15 57 E. f.klostermann@vijfhart.nl Onderwerpen Customer journey design Understanding what a customer journey is and how to design and improve it Market and stakeholder targeting Identifying market characteristics Applying marketing techniques and defining customer needs Explaining the value propositions of service providers Building and managing relationships Developing strong customer, partner, and supplier relationships Understanding types of collaborations and agreements Using communication and collaboration techniques effectively Shaping demand and defining service offerings Capturing and managing demand and opportunities Gathering and prioritizing stakeholder requirements Applying business analysis to support service design Aligning expectations and agreeing on services Planning for co-creation of value Negotiating service utility, warranty, and user experience Applying Service Level Management practices Onboarding and offboarding customers and users Managing transitions, access, entitlements, and engagement channels Leveraging service catalog and service desk practices Co-creating value through collaboration Supporting service consumption and delivery Handling user feedback and ‘moments of truth’ Fostering a service mindset across teams Realizing and validating service value Measuring usage, satisfaction, and experience Monitoring outcomes, performance, and reporting Understanding charging models Validating value and improving the customer journey Applying portfolio management to support value realization Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (met examen) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. Fout: Contact formulier niet gevonden. Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Business & ITCertificeringITIL Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9