Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 4 dagen Prijs € 2195,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie NieuwegeinRotterdamvirtueel Eindhoven Meer... Minder... Planning Planning ophalen... Lesvorm Vijfhart-Flex Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Met de cursus Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) leer je hoe je deze applicatie effectief inzet om écht het verschil te maken voor je klanten. Je ontdekt hoe je automatisch cases aanmaakt, wachtrijen slim beheert en meer grip krijgt op je dagelijkse werkzaamheden. Het mooie is: zodra je een klantvraag hebt opgelost, helpt data-analyse je om te begrijpen hoe je vergelijkbare vragen in de toekomst sneller kunt beantwoorden, of zelfs helemaal kunt voorkomen. Zo werk je niet alleen efficiënter, maar draag je ook actief bij aan een betere klantbeleving. Active Learning Met Active Learning bepaal jij hoe je leert. Kies zelf wanneer, waar en in welk tempo je aan de slag gaat. Je krijgt duidelijke uitleg, handige opdrachten en werkt met de nieuwste lesmaterialen. Samen met je docent stel je een plan op dat bij jou past. Hulp nodig? Je docent staat voor je klaar. Zo leer je sneller en pas je het meteen toe in de praktijk! Doel Na het volgen van deze cursus kun jij onder andere: De klantenservice-app installeren en zelf configureren. Het dossierbeheer automatiseren, zodat je sneller kunt werken. Aan de slag met Omnichannel om al je klantcontacten overzichtelijk te houden. Doelgroep Functioneel consultants die (gaan) werken met Dynamics 365. Voorkennis De volgende voorkennis is vereist: Basiskennis van Microsoft Dynamics 365, inclusief functionele processen binnen Customer Service of andere applicaties. Inzicht in klantserviceprincipes zoals casebeheer, wachtrijbeheer en klantinteracties. Persoonlijk advies? Jan Struik senior accountmanager T. 088 542 78 57 E. j.struik@vijfhart.nl Onderwerpen Module 1: Overzicht klantenservice Module 2: Case Management Module 3: Service Level Agreements en rechten Module 4: Kennisbeheer Module 5: Omnichannel Module 6: Customer Service Planning Module 7: Connected Customer Service Module 8: Customer Service Insights Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: Microsoft Dynamics 365 Customer Service (MB-230) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"] Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Master it TrainingActive LearningMicrosoftMicrosoft Dynamics 365Microsoft development & beheer Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9