ITIL® 4 Foundation (met examenvoucher) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 2 dagen Prijs € 1790,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Locatie Nieuwegeinvirtueel Eindhoven Meer... Minder... Planning Planning ophalen... Lesvorm klassikaal Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Met de ITIL 4 Foundation cursus bij Vijfhart leg je een stevige basis voor modern IT-service management. Je leert hoe je IT-diensten beter laat aansluiten op de behoeften van organisaties en gebruikers, en hoe je met ITIL 4 waarde creëert en continu verbetert. Tijdens de cursus maak je kennis met het Service Waarde Systeem (Service Value System) en de Service Waarde Keten (Service Value Chain), het vier-dimensies model en de belangrijkste richtinggevende principes (guiding principles) zoals waarde creëren, samenwerken en optimaliseren. Ook ontdek je hoe het continual improvement model in de praktijk werkt en krijg je inzicht in de meest gebruikte ITIL practices, waaronder incidentmanagement, problem management en change enablement. Deze cursus bereid je voor op het ITIL®4 Foundation-examen. Wij adviseren 8 tot 12 uur zelfstudie en helpen je daarbij met gratis oefenexamens. Bovendien ontvang je een examenvoucher waarmee je binnen twaalf maanden online examen kunt doen, op een tijdstip en plaats die jou het beste uitkomen. Wil je liever direct na de cursus een schriftelijk examen doen bij ons op locatie? Kies dan voor de variant: ITIL®4 Foundation (incl. examentraining en examen). Bekijk in onze infographic voor ons complete ITIL® 4-aanbod. Van de basis tot verdiepende certificeringen als Practice Manager, Managing Professional en Strategic Leader. Zo kies je precies de route die past bij jouw rol of ambities. Deze cursus gaat altijd door (startgarantie). Doel Na afloop ken je de kernbegrippen en structuur van ITIL 4, kun je de methode toepassen in je werk en ben je klaar voor het officiële ITIL 4 Foundation-examen. Doelgroep ITIL 4 Foundation is geschikt voor IT-professionals zoals beheerders, servicedeskmedewerkers, procesmanagers, projectmedewerkers en teamleiders die hun kennis van service management willen vergroten. Voorkennis Er is geen voorkennis nodig. Bijzonderheden ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.Deze cursus is ook beschikbaar in het Engels: ITIL®4 Foundation (with examvoucher) (English). Persoonlijk advies? Fabian Klostermann accountmanager T. 026 - 791 15 57 E. f.klostermann@vijfhart.nl Onderwerpen Introductie IT service management in de moderne wereld Over ITIL 4 De structuur en voordelen van het ITIL 4 framework De belangrijkste begrippen van service management Waarde en waarde co-creatie Organisaties, service providers, service consumers, en andere stakeholders Producten en services Servicerelaties Waarde: uitkomsten, kosten en risico’s De vier dimensies van service management Organisaties en mensen Informatie en technologie Partners and leveranciers Waardestromen en processen Externe factoren Het ITIL service value system Overzicht van het service value system Mogelijkheden, vraag en waarde De richtinggevende principes van ITIL Governance Servicewaardeketen Continual improvement Practices ITIL management practices Algemene management practices Service management practices Technische management practices Examentraining Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: ITIL® 4 Foundation (met examenvoucher) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. Fout: Contact formulier niet gevonden. Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Vervolgcursussen De cursus ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) De cursus ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Specialist: High-velocity IT – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Specialist Create, Deliver and Support (met examen) De cursus ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Leader Digital and IT Strategy (met examen) De cursus ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value – e-learning (met examenvoucher) Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Business & ITCertificeringHybride trainingITILOnline cursus Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9