ITIL® 4 Foundation (incl. examenvoucher) (zelfstudie met begeleiding) (partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 90 dagen Prijs € 1079,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Planning Planning ophalen... Lesvorm e-training Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden Met de ITIL 4 Foundation cursus leg je een stevige basis voor modern IT-service management. Je leert hoe je IT-diensten beter laat aansluiten op de behoeften van organisaties en gebruikers, en hoe je met ITIL 4 waarde creëert en continu verbetert. Tijdens de cursus maak je kennis met het Service Waarde Systeem (Service Value System) en de Service Waarde Keten (Service Value Chain), het vier-dimensies model en de belangrijkste richtinggevende principes (guiding principles) zoals waarde creëren, samenwerken en optimaliseren. Ook ontdek je hoe het continual improvement model in de praktijk werkt en krijg je inzicht in de meest gebruikte ITIL practices, waaronder incidentmanagement, problem management en change enablement. Deze cursus volg je als zelfstudie met begeleiding: je leert zelfstandig, met ondersteuning wanneer jij dat nodig hebt. Je hebt 36 uur studiebelasting en drie maanden toegang tot de online leeromgeving, waarin je je studietijd volledig flexibel kunt plannen. Je werkt in je eigen tempo aan opdrachten, quizzen en casestudys, en maakt gebruik van een actieve community, deskundige mentoren en 1-op-1-videoconsults. Deze cursus bereidt je voor op het ITIL® 4 Foundation-examen. Je krijgt een examenvoucher waarmee je binnen twaalf maanden online examen kunt doen, op een moment dat jou uitkomt. Bekijk onze infographic voor ons complete ITIL® 4-aanbod. Van de basis tot verdiepende certificeringen als Practice Manager, Managing Professional en Strategic Leader. Zo kies je precies de route die past bij jouw rol of ambities. Doel Na afloop ken je de kernbegrippen en structuur van ITIL 4, kun je de methode toepassen in je werk en ben je klaar voor het officiële ITIL 4 Foundation-examen. Doelgroep ITIL 4 Foundation is geschikt voor IT-professionals zoals beheerders, servicedeskmedewerkers, procesmanagers, projectmedewerkers en teamleiders die hun kennis van service management willen vergroten. Voorkennis Er is geen voorkennis nodig. Bijzonderheden Deze cursus is ook beschikbaar als klassikale cursus: ITIL® 4 Foundation (met examenvoucher).The ITIL® 4 Foundation (incl. examenvoucher) (zelfstudie met begeleiding) course is provided by Pink Elephant, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved. Persoonlijk advies? Dejan de Gooijer accountmanager T. 026 - 791 10 65 E. d.degooijer@vijfhart.nl Onderwerpen Introductie IT service management in de moderne wereld Over ITIL 4 De structuur en voordelen van het ITIL 4 framework De belangrijkste begrippen van service management Waarde en waarde co-creatie Organisaties, service providers, service consumers, en andere stakeholders Producten en services Servicerelaties Waarde: uitkomsten, kosten en risico’s De vier dimensies van service management Organisaties en mensen Informatie en technologie Partners and leveranciers Waardestromen en processen Externe factoren Het ITIL service value system Overzicht van het service value system Mogelijkheden, vraag en waarde De richtinggevende principes van ITIL Governance Servicewaardeketen Continual improvement Practices ITIL management practices Algemene management practices Service management practices Technische management practices Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: ITIL® 4 Foundation (incl. examenvoucher) (zelfstudie met begeleiding) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. Fout: Contact formulier niet gevonden. Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Vervolgcursussen De cursus ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil (met examen) De cursus ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Specialist: High-velocity IT – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Specialist Create, Deliver and Support (met examen) De cursus ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support – e-learning (met examenvoucher) De cursus ITIL® 4 Leader Digital and IT Strategy (met examen) De cursus ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value – e-learning (met examenvoucher) Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: Business & ITCertificeringE-learningITILOnline cursus Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9