ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) (partnercourse) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Duur 1 dag Prijs € 935,- 8,9 Reviews 1000+ reviews Planning Planning ophalen... Lesvorm e-training Schrijf je direct in Meer informatie Brochure downloaden With the ITIL 4 Foundation course at Vijfhart, youll build a solid foundation for modern IT service management. Youll learn how to align IT services more effectively with the needs of organizations and users, and how to create and continuously improve value using ITIL 4. This course will introduce you to the Service Value System and the Service Value Chain, the Four Dimensions model, and the key guiding principles such as creating value, collaborating, and optimizing. Youll also discover how the continual improvement model works in practice and gain insight into the most commonly used ITIL practices, including incident management, problem management, and change enablement. This course prepares you for the ITIL®4 Foundation exam. Youll receive an exam voucher that allows you to take the online exam within twelve months, at a time and place that suit you best. Doel After completing the course, youll understand the core concepts and structure of ITIL 4, be able to apply the methodology in your work, and be ready for the official ITIL 4 Foundation exam. Doelgroep ITIL 4 Foundation is suitable for IT professionals such as administrators, service desk staff, process managers, project team members, and team leaders who want to expand their knowledge of service management. Voorkennis There is no prior knowledge required. Bijzonderheden The ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) course is provided by Pink Elephant, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved. Persoonlijk advies? Adnan Nekic accountmanager T. 026 - 791 10 67 E. a.nekic@vijfhart.nl Onderwerpen Introduction IT service management in the modern world About ITIL 4 The structure and benefits of the ITIL 4 framework Key concepts of service management Value and value co-creation Organizations, service providers, service consumers, and other stakeholders Products and services Service relationships Value: outcomes, costs, and risks The four dimensions of service management Organizations and people Information and technology Partners and suppliers Value streams and processes External factors The ITIL service value system Service value system overview Opportunity, demand, and value The ITIL guiding principles Governance Service value chain Continual improvement Practices ITIL management practices General management practices Service management practices Technical management practices Planning & Prijs * *Een cursus met start gegarandeerd. *Een cursus met valt onder de actie Summer Academy. Alle prijzen zijn excl. BTW. Meer informatie over incompany of maatwerk Cursus: ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus. Fout: Contact formulier niet gevonden. Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag. Offerte aanvragen Brochure downloaden Informatie aanvragen Soort training Deze cursus op eigen locatieEen maatwerk oplossing Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Tags: EnglishBusiness & ITCertificeringE-learningITILOnline cursus Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9