ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English)

ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) (partnercourse)

  • Duur

    1 dag
  • Prijs

    935,-
  • 8,9

    Reviews

    1000+ reviews
  • Planning

    Planning ophalen...
  • Lesvorm

    e-training

With the ITIL 4 Foundation course at Vijfhart, you’ll build a solid foundation for modern IT service management. You’ll learn how to align IT services more effectively with the needs of organizations and users, and how to create and continuously improve value using ITIL 4.

This course will introduce you to the Service Value System and the Service Value Chain, the Four Dimensions model, and the key guiding principles such as creating value, collaborating, and optimizing. You’ll also discover how the continual improvement model works in practice and gain insight into the most commonly used ITIL practices, including incident management, problem management, and change enablement.

This course prepares you for the ITIL®4 Foundation exam. You’ll receive an exam voucher that allows you to take the online exam within twelve months, at a time and place that suit you best.

Doel

  • After completing the course, you’ll understand the core concepts and structure of ITIL 4, be able to apply the methodology in your work, and be ready for the official ITIL 4 Foundation exam.

Doelgroep

ITIL 4 Foundation is suitable for IT professionals such as administrators, service desk staff, process managers, project team members, and team leaders who want to expand their knowledge of service management.

Voorkennis

There is no prior knowledge required.

Bijzonderheden

  • The ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English) course is provided by Pink Elephant, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trademark of the PeopleCert group. Used under licence from PeopleCert. All rights reserved.

Onderwerpen

  • Introduction
    • IT service management in the modern world
    • About ITIL 4
    • The structure and benefits of the ITIL 4 framework
  • Key concepts of service management
    • Value and value co-creation
    • Organizations, service providers, service consumers, and other stakeholders
    • Products and services
    • Service relationships
    • Value: outcomes, costs, and risks
  • The four dimensions of service management
    • Organizations and people
    • Information and technology
    • Partners and suppliers
    • Value streams and processes
    • External factors
  • The ITIL service value system
    • Service value system overview
    • Opportunity, demand, and value
    • The ITIL guiding principles
    • Governance
    • Service value chain
    • Continual improvement
    • Practices
  • ITIL management practices
    • General management practices
    • Service management practices
    • Technical management practices

Planning & Prijs

Pageloader
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Meer informatie over incompany of maatwerk
Cursus: ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English)

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.

Fout: Contact formulier niet gevonden.

Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.


    Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

      Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Gerelateerde cursussen

        Er zijn geen gerelateerde cursussen.

        Ervaringen

        ervaringen verzameld via Logo Springtest

        Lucienne Groenendaal

        Secretarieel medewerkster

        "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

        9

        Ariana Scheepers

        "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

        10

        Eric Pos

        Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

        "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

        9
        De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

        Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

        Kunnen wij je helpen?

        Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


        Cursus: ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English)


          E-mailadres

          Telefoonnummer

          Opmerking of vraag

          Meer weten

          Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


          Cursus: ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English)

            Wij helpen je graag

            Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

            ITIL® 4 Foundation e-learning (with exam voucher and retake option) (English)






              Onderwerpen
              Actieve filters: Wis alle filters
              Pageloader
              PRIVACY VOORWAARDEN

              Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid