Klantgerichtheid voor ICT-ers Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: Er zijn geen gerelateerde cursussen. Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op Tegenwoordig stelt men nogal wat eisen aan jou als ICT-professional. Dat je kennis hebt van complexe systemen is bijna vanzelfsprekend. De verwachting is daarnaast ook dat je klantgericht kunt denken, dat je goed contact kunt maken en dat je complexe ICT-vraagstukken kunt vertalen in begrijpelijke taal. Je moet adviseren, coördineren, overleggen, luisteren en presenteren. Allemaal communicatievaardigheden, ga er maar aan staan! Bij Vijfhart snappen we dat communicatievaardigheden niet zomaar komen aanwaaien. Daarom ondersteunen we je graag door een training klantgerichtheid die speciaal is ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. We behandelen de communicatievaardigheden die jij van dag tot dag voor je vak nodig hebt. We zorgen er bovendien voor dat de oefeningen in de training raakvlakken hebben met je ICT-praktijk. Lijkt je dat waardevol? Lees dan snel verder! Vijfhart Soft Skills trainingen zijn gestoeld op ons motto: Voor IT, door IT, met IT waarbij jouw leerdoelen centraal staan. DOEL VAN DE TRAINING Snel aan kunnen sluiten bij een klant Een optimale gesprekspartner worden voor klanten Snel tot de kern van een vraag of probleem kunnen doordringen Helder (technische) informatie kunnen overdragen Vertrouwen kunnen wekken bij klanten door goed te luisteren Effectiever overleggen Goed kunnen inleven in de klantsituatie Doelgroep Herken je dit? Je krijgt moeilijk hoogte van wat klanten van je verwachten. Je vindt het lastig om (technische) informatie zo te presenteren dat klanten het begrijpen. Soms krijg je de ‘klik’ niet met klanten. Geen idee hoe dat komt. Klanten zijn vaak niet tevreden met de voorstellen die je doet of de oplossingen die je oplevert. Je krijgt het verwijt dat je onvoldoende meedenkt. Voorkennis Een goede beheersing van de Nederlandse taal. Bijzonderheden Bij de training ontvang je toegang tot onze elektronische leeromgeving mijn.vijfhart.nl. Hier vind je al het benodigde cursusmateriaal.Het cursusmateriaal van deze cursus is veelal digitaal. Om optimaal gebruik te kunnen maken van het cursusmateriaal adviseren we je om een eigen device (laptop, tablet) mee te nemen. Dit is echter alleen een advies, geen noodzaak. Persoonlijk advies? Adnan Nekic accountmanager T. 026 - 791 10 67 E. a.nekic@vijfhart.nl Onderwerpen Non-verbale communicatie. Aansluiten bij verschillende mensen. Krachtige (door)vraagtechnieken. Onder andere chunking en het meta-model. De leiding nemen en houden in een gesprek. Structuur in een gesprek brengen en houden door het werkmodel. Omgaan met weerstand en tegenwerpingen. Een twee-stappenaanpak. Je verplaatsen in de klant. De Do’s en Don’ts van klantgesprekken. Planning & Prijs Gerelateerde cursussen Er zijn geen gerelateerde cursussen. Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9