Vijfhart
088 - 542 78 48 info@vijfhart.nl

Klantgerichtheid voor ICT-ers

Tegenwoordig stelt men nogal wat eisen aan jou als ICT-professional. Dat je kennis hebt van complexe systemen is bijna vanzelfsprekend. De verwachting is daarnaast ook dat je klantgericht kunt denken, dat je goed contact kunt maken en dat je complexe ICT-vraagstukken kunt vertalen in begrijpelijke taal. Je moet adviseren, coördineren, overleggen, luisteren en presenteren. Allemaal communicatievaardigheden, ga er maar aan staan!

Bij Vijfhart snappen we dat communicatievaardigheden niet zomaar komen aanwaaien. Daarom ondersteunen we je graag door een training klantgerichtheid die speciaal is ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. We behandelen de communicatievaardigheden die jij van dag tot dag voor je vak nodig hebt. We zorgen er bovendien voor dat de oefeningen in de training raakvlakken hebben met je ICT-praktijk.

Lijkt je dat waardevol? Lees dan snel verder!

Vijfhart Soft Skills trainingen zijn gestoeld op ons motto: Voor IT, door IT, met IT waarbij jouw leerdoelen centraal staan.

DOEL VAN DE TRAINING

  • Snel aan kunnen sluiten bij een klant
  • Een optimale gesprekspartner worden voor klanten
  • Snel tot de kern van een vraag of probleem kunnen doordringen
  • Helder (technische) informatie kunnen overdragen
  • Vertrouwen kunnen wekken bij klanten door goed te luisteren
  • Effectiever overleggen
  • Goed kunnen inleven in de klantsituatie