Klantgerichtheid voor IT’ers(Partnercursus)

Tegenwoordig stelt men nogal wat eisen aan jou als ICT-professional. Dat je kennis hebt van complexe systemen is bijna vanzelfsprekend. De verwachting is daarnaast ook dat je klantgericht kunt denken, dat je goed contact kunt maken en dat je complexe ICT-vraagstukken kunt vertalen in begrijpelijke taal. Je moet adviseren, coördineren, overleggen, luisteren en presenteren. Allemaal communicatievaardigheden, ga er maar aan staan!

Bij Vijfhart snappen we dat communicatievaardigheden niet zomaar komen aanwaaien. Daarom ondersteunen we je graag door een training klantgerichtheid die speciaal is ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. We behandelen de communicatievaardigheden die jij van dag tot dag voor je vak nodig hebt. We zorgen er bovendien voor dat de oefeningen in de training raakvlakken hebben met je ICT-praktijk.

Lijkt je dat waardevol? Lees dan snel verder!

Vijfhart Soft Skills trainingen zijn gestoeld op ons motto: Voor IT, door IT, met IT waarbij jouw leerdoelen centraal staan.

DOEL VAN DE TRAINING

  • Snel aan kunnen sluiten bij een klant
  • Een optimale gesprekspartner worden voor klanten
  • Snel tot de kern van een vraag of probleem kunnen doordringen
  • Helder (technische) informatie kunnen overdragen
  • Vertrouwen kunnen wekken bij klanten door goed te luisteren
  • Effectiever overleggen
  • Goed kunnen inleven in de klantsituatie

Doelgroep

Herken je dit?

  • Je krijgt moeilijk hoogte van wat klanten van je verwachten.
  • Je vindt het lastig om (technische) informatie zo te presenteren dat klanten het begrijpen.
  • Soms krijg je de ‘klik’ niet met klanten. Geen idee hoe dat komt.
  • Klanten zijn vaak niet tevreden met de voorstellen die je doet of de oplossingen die je oplevert.
  • Je krijgt het verwijt dat je onvoldoende meedenkt.

Voorkennis

Een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Onderwerpen

  • Non-verbale communicatie.
  • Aansluiten bij verschillende mensen.
  • Krachtige (door)vraagtechnieken. Onder andere chunking en het meta-model.
  • De leiding nemen en houden in een gesprek.
  • Structuur in een gesprek brengen en houden door het werkmodel.
  • Omgaan met weerstand en tegenwerpingen. Een twee-stappenaanpak.
  • Je verplaatsen in de klant.
  • De Do¿s en Don¿ts van klantgesprekken.

Planning & Prijs

Pageloader
Alle prijzen zijn excl. BTW.
Meer informatie over incompany of maatwerk
Cursus: Klantgerichtheid voor IT'ers

Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over de incompany- en maatwerkmogelijkheden van deze cursus.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Wil je meer informatie ontvangen, een vrijblijvende offerte ontvangen of een brochure van deze cursus downloaden? Vul onderstaande gegevens in en je ontvangt de brochure of informatie binnen één werkdag.


    Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

      Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Akkoord met opvolging en privacyvoorwaardenIk ga akkoord met de privacy voorwaarden

        Ervaringen

        ervaringen verzameld via Logo Springtest

        Lucienne Groenendaal

        Secretarieel medewerkster

        "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

        9

        Ariana Scheepers

        "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

        10

        Eric Pos

        Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

        "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

        9
        Tags:
        De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

        Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

        Kunnen wij je helpen?

        Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


        Cursus: Klantgerichtheid voor IT'ers


          E-mailadres

          Telefoonnummer

          Opmerking of vraag


          [honeypot verify_email]


          Meer weten

          Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


          Cursus: Klantgerichtheid voor IT'ers

            Wij helpen je graag

            Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

            Klantgerichtheid voor IT'ers







              [honeypot verify_email]

              Onderwerpen
              Actieve filters: Wis alle filters
              Pageloader
              PRIVACY VOORWAARDEN

              Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid