Met de ITIL 4 Foundation cursus bij Vijfhart leg je een stevige basis voor modern IT-service management. Je leert hoe je IT-diensten beter laat aansluiten op de behoeften van organisaties en gebruikers, en hoe je met ITIL 4 waarde creëert en continu verbetert.
Tijdens de cursus maak je kennis met het Service Waarde Systeem (Service Value System) en de Service Waarde Keten (Service Value Chain), het vier-dimensies model en de belangrijkste richtinggevende principes (guiding principles) zoals waarde creëren, samenwerken en optimaliseren. Ook ontdek je hoe het continual improvement model in de praktijk werkt en krijg je inzicht in de meest gebruikte ITIL practices, waaronder incidentmanagement, problem management en change enablement.
Deze cursus bereid je voor op het ITIL®4 Foundation-examen. Je ontvangt een examenvoucher waarmee je binnen twaalf maanden online examen kunt doen, op een tijdstip en plaats die jou het beste uitkomen.
Bekijk in onze infographic voor ons complete ITIL® 4-aanbod. Van de basis tot verdiepende certificeringen als Practice Manager, Managing Professional en Strategic Leader. Zo kies je precies de route die past bij jouw rol of ambities.