Feedback geven en ontvangen

Feedback geven en ontvangen
“Falen bestaat niet, er is alleen maar feedback”

Zowel het geven als het ontvangen van feedback gaat vaak gepaard met sterke emoties. Dat is een belangrijke reden waarom we er waar mogelijk vakkundig omheen lopen. In deze training bekijken we wat de waarde van feedback voor jouw persoonlijke ontwikkeling kan betekenen en ga jij ervaren welke technieken het best aansluiten op jouw specifieke situatie.

Werk je in een Agile omgeving? Dan kan deze training je helpen om te leren en continu te verbeteren.

Vijfhart Soft Skills trainingen zijn gestoeld op ons motto: Voor IT, door IT, met IT waarbij jouw leerdoelen centraal staan.

DOEL VAN DE TRAINING

  • Het (h)erkennen van de waarde van feedback
  • Het zorgvuldig kunnen geven van feedback
  • Het kunnen ontvangen van en vragen om feedback
  • Het leren omgaan met weerstand
  • Het (h)erkennen van de waarde van complimenten
  • Het bouwen van een feedback cultuur binnen jouw omgeving
  • Het kunnen versterken van het onderlinge vertrouwen in elkaar

Doelgroep

Herken je jezelf in de onderstaande vragen? Dan is de training inspirerende feedback voor jou van toegevoegde waarde.

  • Worden jouw goed bedoelde adviezen vaak als kritiek geïnterpreteerd?
  • Vind jij het moeilijk om het positieve in een fout van een ander te zien?
  • Heb je de neiging om onenigheid met anderen dan de betreffende collega te bespreken?
  • Is hulp vragen een teken van zwakte of juist een van kracht?
  • Ontbreekt het aan vertrouwen om elkaar aan te spreken?

Voorkennis

Een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Bijzonderheden

  • Bij de training ontvang je toegang tot onze elektronische leeromgeving mijn.vijfhart.nl. Hier vind je al het benodigde cursusmateriaal.
  • Het cursusmateriaal van deze cursus is veelal digitaal. Om optimaal gebruik te kunnen maken van het cursusmateriaal adviseren we je om een eigen device (laptop, tablet) mee te nemen. Dit is echter alleen een advies, geen noodzaak.

Onderwerpen

  • De (persoonlijke) effecten van roddelen
  • Hoe zien/ ervaren wij feedback?
  • Wat is feedback
  • Het WEG feedback model
  • Het sandwich feedback model
  • Het feedforward model
  • Kracht van kwetsbaarheid
  • Creëren van een feedback cultuur

Planning & Prijs

Ervaringen

ervaringen verzameld via Logo Springtest

Lucienne Groenendaal

Secretarieel medewerkster

"Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid."

9

Ariana Scheepers

"De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer."

10

Eric Pos

Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort

"Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan."

9
De cursus is toegevoegd aan jouw favorieten.

Jouw favorieten kun je bekijken via je profiel (deze vind je in het menu bovenaan de website).

Kunnen wij je helpen?

Laat jouw telefoonnummer of e-mailadres achter en wij nemen binnen 24 uur contact met je op.


Cursus: Feedback geven en ontvangen


    E-mailadres

    Telefoonnummer

    Opmerking of vraag


    Meer weten

    Vul onderstaand formulier in en je ontvangt meer informatie over deze cursus.


    Cursus: Feedback geven en ontvangen

      Wij helpen je graag

      Geen tijd om ons gehele aanbod aan cursussen te bekijken? Of heb je een andere vraag? Wij helpen je graag. Vul onderstaande vragen in en we nemen binnen 24 uur contact met je op.

      Feedback geven en ontvangen







        Onderwerpen
        Actieve filters: Wis alle filters
        Pageloader
        PRIVACY VOORWAARDEN

        Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid