Deploying Cisco Unified Contact Center Express (UCCX) – GKN (Partnercursus) Opslaan als favoriet Deel deze pagina Printen Deze Partnercursus cursus hebben we niet meer in ons assortiment maar nog wel andere cursussen, bijvoorbeeld: De cursus De cursus Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) Kunnen wij je helpen? Neem contact met mij op Ik neem zelf contact op This course is designed for systems engineers who will be responsible for deploying the Cisco Unified Contact Center Express (Unified CCX) and Cisco Unified IP Interactive Voice Response (Unified IP IVR) products. This course is based on UCCX v11.0 release. Doel After you complete this course you will be able to: Provide a comprehensive overview of the Cisco Unified Contact Center Express product suite Provide a complete description of the Cisco Unified CCX installation process, the configuration required with an overview of most common configuration web pages, and describe the call flow processes needed to establish a call on Cisco Unified CCX Describe the Cisco Unified CCX script editor, how it is installed and how to implement common IVR scripting techniques Provide a comprehensive view of Cisco Unified CCX ACD operations to include basic contact center build-up, scripting, agent and supervisor desktop configurations, advanced scripting topics, and reportingDescribe how to install, configure and use features found in Cisco Unified CCX Premium such as, Outbound Dialer, Agent Email, Agent Web Chat, and Automatic Speech Recognition (ASR) and Text-to-Speech (TTS) Understand how to maintain and monitor a Cisco Unified CCX system Doelgroep Engineers involved in the deployment and maintenance of Unified Contact Center Express products. Voorkennis Attendees should meet the following prerequisites:Internetworking Fundamentals (ICND1 and ICND2 Or CCNABC) recommended.Basic IP telephony concepts (CICD) recommended.Cisco Unified Communication Manager deployments (CIPTV1) recommended.Cisco IP Phones, Cisco IP CommunicatorContact Center Operations Persoonlijk advies? Fabian Klostermann accountmanager T. 026 - 791 15 57 E. f.klostermann@vijfhart.nl Onderwerpen Cisco Unified CCX Product Introduction Cisco Unified CCX Product Packages Cisco Unified CCX Architecture Designing Cisco Unified CCX Cisco Unified CCX Installation and Configuration Installing Cisco Unified CCX Managing Cisco Unified CCX Configuring Basic Properties of Cisco Unified CCX Cisco Unified CCX Scripting Understanding Script Editor Basics Creating a Basic IVR Script Prompting and Collecting Information Accessing an External Database Making Decisions Confirming Caller Input Cisco Unified CCX ACD Operations Implementing Cisco Unified CCX Scripting Fundamentals for Cisco Unified CCX Using Finesse Administration and Call Recording Advanced Scripting Topics for Cisco Unified CCX Using Cisco Unified CCX Reports Cisco Unified CCX Premium Functions Configuring the Outbound Dialer Agent Email and Agent Web Chat Understanding ASR and TTS Cisco Unified CCX Maintenance Using Cisco Unified RTMT Using Disaster Recovery System Labs Lab 1: Review Cisco Unified CCX Installation Lab 2: Provisioning Telephony and Media Lab 3: Understanding Script Editor Basics Lab 4: Start your New Locator Script Lab 5: Prompt and Collect Information from a Caller Lab 6: Accessing a Database Lab 7: Loops, Counters, and Decision-Making Lab 8: Confirming Caller Input Lab 9: Configuring Cisco Unified CCX Lab 10: Cisco Unified CCX Scripting Lab 11: Using Finesse Administration and Call Recording Lab 12: Advanced Cisco Unified CCX Scripting Techniques Lab 13: Cisco Unified Contact Center Express Reporting Lab 14: Outbound Preview Dialing Lab 15: Agent Email and Web Chat Lab 16: Spoken Names and Automatic Speech Recognition Lab 17: Using the Cisco Unified Real-time Monitoring Tool Planning & Prijs Gerelateerde cursussen Certified Data Center Facilities Operations Specialist – CDFOS® (incl. examen) Ervaringen ervaringen verzameld via Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9 Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10 Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9 Share: Share Share Share Share
Lucienne Groenendaal Secretarieel medewerkster "Training was prima, goede tips gekregen met af en toe een grap en grol. Locatie was prima, goed verzogd vwb koffie/thee, fruit en koekje. Mensen ook zeer vriendelijk. Lunch was perfect en zeer uitgebreid." 9
Ariana Scheepers "De cursus was goed, en de verzorging ook!Ik heb er veel van opgestoken! De lokatie in Nieuwegein is goed te bereiken met het openbaar vervoer, dus dat is prettig. Tot een volgenden keer." 10
Eric Pos Procesbeheerder bij Gemeente Amersfoort "Ik vond de training erg leerzaam. De inhoud was van een hoog niveau en de docent was goed thuis in de materie. Ik stel het vooral op prijs dat er diep op de concepten werd ingegaan." 9