Vijfhart voor de zesde keer Cedeo-erkend!

Voor de zesde keer op rij heeft Vijfhart IT-Opleidingen de Cedeo-erkenning behaald. De erkenning geldt voor zowel maatwerk als open bedrijfsopleidingen. Vijfhart staat sinds 1984 garant voor kwaliteit en laat dat tweejaarlijks toetsen door Cedeo. Minstens 80% van de ondervraagden dient ‘tevreden’ of ‘zeer tevreden’ te zijn, wil de erkenning gegeven worden. Het onderzoek betreft het totale pakket: van voortraject tot relatiebeheer, prijs-kwaliteitverhouding, accommodatie en lesmateriaal.

Vijfhart Cedeo erkenning

Klanttevredenheidscore van 97%

De Cedeo-erkenning draait om kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid met daarin centraal de vraag: komt de opleider gemaakte beloftes na? Met een score van 97,3% voor maatwerk opleidingen en 97,5% voor open opleidingen is Vijfhart op de goede weg.

Duidelijk, snel en vriendelijk contact

Vijfhart zet in op persoonlijk klantcontact en dat blijft niet onopgemerkt. Alle ondervraagden zijn tevreden tot zeer tevreden over het relatiebeheer van Vijfhart. Ze waarderen het prettige contact met de accountmanagers en de aanwezige expertise.

“Ik vind Vijfhart een hele prettige partij; het contact verloopt duidelijk, snel en vriendelijk’’, “We hebben een band opgebouwd; we weten wat we aan elkaar hebben en ze voelen aan wat wij nodig hebben”, aldus een tweetal ondervraagden.

Praktijkgericht

Ook over de uitvoering van de opleidingen en de docenten zijn de ondervraagden zeer te spreken. De docenten van Vijfhart scoren uitstekend; er zijn enkel positieve reacties ontvangen. Maar liefst 70% van de ondervraagden geeft de docenten van Vijfhart het hoogst toekenbare cijfer. Het meest waardeert men de praktijkkennis van de docenten; men had het gevoel dat ze wisten waar ze het over hadden en de deelnemers hadden veel aan de praktijkvoorbeelden en opdrachten.

Een opdrachtgever vertelt over de samenwerking met Vijfhart: “Ze kunnen in een korte doorlooptijd aan onze verwachtingen voldoen; het is een no-nonsense bedrijf en alles is bespreekbaar.”

Verbeterpunten

Uit een waardevol klanttevredenheidsonderzoek komen natuurlijk ook verbeterpunten naar voren. Zo kan Vijfhart volgens een aantal ondervraagden de website beter structureren. De komende tijd gaat het opleidingsinstituut dan ook kijken hoe ze de genoemde punten aan kan pakken om haar klanten nog beter te kunnen bedienen.

Onafhankelijk onderzoek

Cedeo is de onafhankelijke certificerende instantie voor organisaties actief op het gebied van de human resources improvement. Cedeo bestaat sinds 1980 en is een initiatief van HR-managers bij de grootste bedrijven en instellingen van Nederland, gesteund door het ministerie van Economische Zaken. Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.

Over Vijfhart

Vijfhart IT-Opleidingen bestaat sinds 1984 en is gespecialiseerd in opleidingen op het gebied van Databases, Software Development en Business Intelligence. Vijfhart stoomt jaarlijks duizenden cursisten klaar voor de praktijk en werkt met zeer ervaren trainers die didactisch goed onderlegd zijn. In de afgelopen 30 jaar is Vijfhart uitgegroeid tot één van de grootste IT-opleiders van Nederland met vestigingen in Amsterdam, Velp, Nieuwegein en Zwolle.

Onderwerpen
Actieve filters: Wis alle filters
Pageloader
PRIVACY VOORWAARDEN

Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid