11 redenen waarom millenials worden ontslagen

11 redenen waarom millenials worden ontslagen.

Entrepeneur.com plaatste een artikel over de 11 redenen waarom millenials worden ontslagen.

De top vijf bestaat uit:

  • De behoefte aan onafhankelijkheid (ze kunnen slecht samenwerken)
  • Gebrek aan vertrouwen (ze hebben geen vertrouwen in zichzelf en hun beslissingen)
  • Angst (gevolg van het niet hebben van vertrouwen in zichzelf en het nemen van beslissingen)
  • Miscommunicatie (ze worstelen met presenteren en communiceren)
  • Het ontbreken van visie (niet kritisch bezig om algemene doelen en visie te zien)

Dit zijn wat wij in de onderwijswereld ‘Soft Skills’ noemen. Ze zijn secundair aan het “essentiële” werk van school, dat Engels, wiskunde, wetenschap, geschiedenis, algebra, Britse literatuur, de begin- en einddatum van de Franse revolutie is, oké, ik denk dat je het nu wel begrijpt.

Essentiële Skills
Het is tijd dat we ze geen zachte vaardigheden meer noemen. Er is niets zachts aan ontslagen te worden of nooit te worden aangenomen doordat je deze essentiële skills niet beheerst. Het zijn vaardigheden die absoluut noodzakelijk zijn om te gedijen in de moderne wereld. Ik bedoel, hoe is het vermogen om samen te werken niet de meest benadrukte standaard in de Common Core? Het is niet eens zijn eigen standaard! Het is geen wonder dat mensen worden ontslagen omdat ze niet weten hoe ze moeten samenwerken; wij leren het niet. We benadrukken het niet. En het resultaat is verdeeldheid en het onvermogen om een ​​compromis te zoeken. Klinkt bekend? De ongeveer 112 verplichte tests die je tussen de kleuterschool en het eindexamen doet, testen slechts een stukje van wie je echt bent en waar je toe in staat bent, maar deze zijn wel de beslissende factor voor je toekomst.
Nou, hebben we ze geleerd om te communiceren? Of zitten ze meestal in rijen en mogen ze niet praten.

Voor veel studenten is school slechts een tandwiel in een machine. Ga rustig zitten, leer deze informatie, laat het uitbreken op een test en ga vervolgens naar het volgende niveau. We willen dat millennials het grote plaatje zien en begrijpen waarom ze bepaalde taken uitvoeren. Misschien moet dit met school beginnen en als we niet kunnen uitleggen waarom studenten een bepaald onderwerp leren, dan moeten we het niet leren. Mensen worstelen om te communiceren? Nou, hebben we ze geleerd om te communiceren? Of zitten ze meestal in rijen en mogen ze niet praten.

“Maar ik moet ze dat laten doen. Ze moeten deze informatie leren. Ik ben verantwoordelijk voor hen om het goed te doen met deze tests! ” En dat is precies mijn punt. Dit is geen fout van leraren. Het is een systematische fout. We moeten dingen veranderen, en ik denk dat dat begint bij ons als we stoppen met het aanroepen van communicatie, samenwerking, kritisch denken, arbeidsethos en zelfvertrouwen ‘Soft Skills’. Laten we ze in plaats daarvan ‘essentiële skills’ noemen. Omdat ze essentieel zijn, misschien wel meer essentieel dan je vermogen om feiten en vergelijkingen te onthouden. “Maar wacht, we kunnen het vermogen van iemand om feiten en vergelijkingen te memoriseren meten. Dat kunnen we niet met die vaardigheden. ” Oh, is dat waarom we zoveel meer nadruk leggen op de harde vaardigheden, omdat ze gemakkelijker te meten en bij te houden en te vergelijken zijn? Geen goede reden!

Omdat 92% van de talentprofessionals en wervingsmanagers zeggen dat Soft Skills net zo belangrijk, zo niet belangrijker, zijn dan harde vaardigheden.

Zeg ik dat we moeten stoppen met het onderwijzen van de kernvakken op school? Nee! Een goed opgeleide samenleving is een gezondere samenleving en we moeten nog steeds weten hoe we het onderwerp moeten lezen, schrijven, oplossen, observeren, experimenteren en leren. Maar ik denk wel dat we de benchmarks een beetje moeten bijstellen, en niet alleen benadrukken dat we de informatie kennen, maar ook hoe studenten het verkrijgen. En presenteer het. We moeten essentiële vaardigheden leren. En de waarheid is dat wanneer studenten deze fundamentele vaardigheden hebben en overtuigd, creatief, kritisch denkende, hardwerkende medewerkers zijn. Je zal merken dat andere dingen veel gemakkelijker worden. En ze kunnen nog steeds goed presteren op die grote, slechte tests. Hoewel, ik denk dat we die ook moeten veranderen. Maar dat is voor een ander artikel.

 

Trevor Muir, teacher, project based learning Expert, author & speaker.

Onderwerpen
Actieve filters: Wis alle filters
Loading...
PRIVACY VOORWAARDEN

Jouw persoonsgegevens worden opgenomen in onze beschermde database en worden niet aan derden verstrekt. Je stemt hiermee in dat wij jou van onze aanbiedingen op de hoogte houden. In al onze correspondentie zit een afmeldmogelijkheid