Klachtenafhandeling

We zetten altijd een stapje extra voor onze klanten, maar ook wij maken wel eens een schuiver. Sorry, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Vaak is het simpel op te lossen. Blijf er niet mee zitten en laat het ons vooral weten, hier leren wij van. En dat helpt ons bij het streven naar ultieme klanttevredenheid.

Wat te doen?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je met ons chat, belt of mailt. We zijn elke werkdag van 08:00 – 17:00 uur bereikbaar.

Niet tevreden?
Krijg je niet het gewenste antwoord? Dan kun je contact opnemen met Guido de Vrught, Manager Opleidingen. Stuur een mail of brief per post naar onderstaand adres. Binnen drie werkdagen krijg je een antwoord.

5HART-IT OPLEIDINGEN

T.a.v. Guido de Vrught

Arnhemsestraatweg 33

6881 ND Velp GLD

Nog hogerop?
Heeft Guido je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je een klacht indienen bij de geschillencommissie van de Vereniging van Opleidingsinstituten voor ICT (VOI).

Onderwerpen
Actieve filters: Wis alle filters
Loading...