Klachtenafhandeling

We zetten altijd een stapje extra voor onze klanten, maar ook wij maken wel eens een schuiver. Sorry, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Vaak is het simpel op te lossen. Blijf er niet mee zitten en laat het ons vooral weten, hier leren wij van. En dat helpt ons bij het streven naar ultieme klanttevredenheid. Wij behandelen jouw klacht vertrouwelijk.

Wat te doen?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst door contact op te nemen met jouw persoonlijke klantadviseur. Chat, bel of mail ons gerust. We zijn elke werkdag van 08:00 – 17:00 uur bereikbaar.

Niet tevreden?
Krijg je niet het gewenste antwoord? Dan kun je contact opnemen met Guido de Vrught, Chief Operations Officer. Stuur een mail of brief per post naar onderstaand adres. Binnen drie werkdagen krijg je een antwoord.

5HART-IT OPLEIDINGEN

T.a.v. Guido de Vrught

Arnhemsestraatweg 33

6881 ND Velp GLD

Mocht je er met ons niet naar tevredenheid uitkomen, dan kun je het geschil voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie via www.geschillencommissie.nl. Het advies van de geschillencommissie zullen wij altijd overnemen.

Onderwerpen
Actieve filters: Wis alle filters
Loading...